[轉貼]頭先銀行小姐打黎, 同我講避孕套


十分好笑,呵呵呵~~~

news://news.3home.net/44cf212c$1@news.3home.net

================================== 

頭先銀行小姐打黎,
小姐 : “先生, 我地銀行特別留左個避孕套之限額比你…"
@@""
先生 : “咩避孕套限額 ??"
原來佢將"備用透支限額"講成咁,
我聽到佢要忍住笑, 卡卡聲繼續講, 呢下先最攪笑 …
我笑了

==================================

2 則迴響

  1. Tim said,

    八月 25, 2006 於 20:48

    寄件者:ccc
    日期:Tuesday, 1 August, 2006 17:38
    收件者:無
    主旨:頭先銀行小姐打黎, 同我講避孕套

    頭先銀行小姐打黎,
    小姐 : “先生, 我地銀行特別留左個避孕套之限額比你…"
    @@""
    先生 : “咩避孕套限額 ??"
    原來佢將"備用透支限額"講成咁,
    我聽到佢要忍住笑, 卡卡聲繼續講, 呢下先最攪笑 …
    我笑了

  2. Tim said,

    八月 25, 2006 於 20:53

    頭先銀行小姐打黎, 同我講避孕套

    http://gw.newsgroup.la/news.3home.net/news.cgi?cmd=article&group=3talk.joke&item=207715&utag=


發表迴響

